Sprowadzenie motocykla zza granicy

sama
Zaawansowany użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: 28 maja 2019, 11:16

Sprowadzenie motocykla zza granicy

Post autor: sama » 10 cze 2019, 13:45

Siema, koledzy i koleżanki. Nie będę owijać w bawełnę, a napiszę wprost, z czym mam problem i liczę, że wy mi w tym pomożecie. Otóż mój facet zażyczył sobie ściągnięcia pewnego samochodu z Irlandii. Wiem, jaki to model i w ogóle, gdzie go chce zamówić, ale pozostał jeszcze transport na naszą polską stronę. Jak to ogarnąć? Kto się według Was czegoś takiego kurna podejmuje ? Nie znam się w temacie, więc trudno mi jest coś samej załatwić.



Devil93
Zaawansowany użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 26 mar 2018, 11:38

Re: Sprowadzenie motocykla zza granicy

Post autor: Devil93 » 14 cze 2019, 14:40

Witaj. Nie jestem specjalistką w temacie, który Cię interesuje, ale coś niecoś wiem i chętnie Ci o tym napisze. Otóż czytałam gdzieś, że samo ściągnięcie motocykla z tych krajów jest zdecydowanie łatwiejsze, niż w przypadku samochodu. Może również przez to, że nie trzeba kierownic przerabiać, nie wiem. Będzie konieczne tłumaczenie dokumentów, umowy.. I kurier. Możesz zapytać w ubezpieczalniach, więcej powiedzą.



goodna
Zaawansowany użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 21 lut 2019, 14:08

Re: Sprowadzenie motocykla zza granicy

Post autor: goodna » 19 cze 2019, 17:35

Opcja pójścia do ubezpieczalni jest ciekawa, ale za poradę możesz zapłacić. Nie każdy chce pomagać za darmo, więc licz się z tym. Wiesz co, ja nie będę tutaj ci się opowiadać kto to załatwia, ale odeślę cię do firmy kurierskiej. Z tego co wiem to taka usługa jest już bardzo popularna i co z więcej tego rodzaju firm ją ma w swoim portfolio. Koszta będą na pewno zróżnicowane pod względem wagi, ale to jest tylko moje przypuszczenie.



elabarbara
Zaawansowany użytkownik
Posty: 990
Rejestracja: 05 mar 2018, 16:12

Re: Sprowadzenie motocykla zza granicy

Post autor: elabarbara » 26 cze 2019, 18:40