Wyposażenie biura

mczay
Zaawansowany użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: 27 kwie 2018, 16:24

Re: Wyposażenie biura

Post autor: mczay » 07 lut 2019, 15:59

W biurze bardzo ważnym elementem są krzesła, jeśli szukacie dobrej jakości krzeseł o nowoczesnym designie to polecam wam sklep online https://onemarket.pl/krzesla-nowoczesne w którym mają duży wybór takiego asortymentu. Ten producent mebli jest dobrze znany w branży i ma renomę.



standup
Zaawansowany użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2019, 11:39

Re: Wyposażenie biura

Post autor: standup » 11 lut 2019, 11:44

Meble są w biurze najważniejsze.



arietka
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2018, 10:04

Re: Wyposażenie biura

Post autor: arietka » 19 lut 2019, 09:31

Wiadomo, że tak i to od nich powinniście zacząć wyposażenie swojego biura. Bez urządzeń elektronicznych takich jak laptop, drukarka też na pewno ciężko bedzie się pracować. Zajrzyjcie na stronke https://www.import-maszyn.eu jeżeli będziecie też innych urządzeń biurowych potrzebować.



Kwiatkowsky
Zaawansowany użytkownik
Posty: 143
Rejestracja: 14 gru 2018, 14:19

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Kwiatkowsky » 09 mar 2019, 15:44

Każde biuro potrzebuje sprzętu i to najlepiej z górnej półki. Najlepiej przejrzeć oferty sprawdzonych sklepów. Ja swój laptop kupowałem tutaj https://itnes.pl/laptopy-hp-250-g6/hp-2 ... 0-pro.html Sprzęt sprawdził się idealnie i śmiało możecie tam kupić.



RunningMan
Zaawansowany użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 14 gru 2018, 15:37

Re: Wyposażenie biura

Post autor: RunningMan » 15 maja 2019, 17:14

Do biura na pewno się przyda ci coś takiego jak niszczarka dokumentów a tą dostaniesz tutaj https://niszczeniedokumentow.eu/ Dodatkowo możesz zlecić im niszczenie dokumentów i nośników zgodnie z przepisami. Polecam się zapoznać z ich ofertą bo warto.



Penelopa23
Zaawansowany użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 10 sty 2019, 18:08

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Penelopa23 » 24 maja 2019, 20:15

W każdym biurze z pewnością bardzo potrzebna jest odpowiednia drukarka do pracy z dokumentacją. Taka drukarka powinna być solidna, ekonomiczna i do tego wymagać dobrych tuszy. Na temat wyboru drukarek i tuszy moża sobie poczytać tutaj - http://stabildruk.pl/tusz-hp-301/. Sama znalazłam tam kilka cennych porad, które mi pomogły wybrać niezbędne i dobrej jakości urządzenie.



spryciula
Zaawansowany użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 05 mar 2018, 14:30

Re: Wyposażenie biura

Post autor: spryciula » 14 cze 2019, 11:32

Na pewno w takim miejscu nie może zabraknąć dobrego sprzętu typu wielofunkcyjna drukarka. Do niej zaś warto sprawdzić tonery do drukarek sklep internetowy https://sklep.viptoner.pl jakie ma, żeby zorientować się w cenie etc. Na pewno warto rozważyć też czy kupić oryginalny toner czy zamiennik.



nocnykrolisalive
Zaawansowany użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: 05 maja 2019, 11:50

Re: Wyposażenie biura

Post autor: nocnykrolisalive » 14 cze 2019, 14:29

Jeżeli chodzi o wyposażenie biura, a konkretniej o oświetlenie, to proponuję skorzystać z nowego rozwiązania. Zamiast standardowych żarówek użyć takich: https://sklep.elektrospark.pl/swietlowki,7785.html świetlówek. Myślę, ze sprawdzą sie idealnie, ponieważ pobierają mniej energii, a więc są energooszczędne i podobno wytrzymują dłużej niż przeciętna zwykła żarówka.



esdam1an
Posty: 4
Rejestracja: 15 lip 2019, 22:52

Re: Wyposażenie biura

Post autor: esdam1an » 15 lip 2019, 22:55

Ja zasugerowałem kierownikowi, żeby wyposażyć biuro w planer magnetyczny https://www.planowaki.pl/k39,planery-ma ... ralne.html dzięki któremu wszyscy będą się orientować w tym co się dzieje w firmie i każdy będzie znał postawionego cele i wytyczne.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyde park”