Jaki trening na mase?

sama
Zaawansowany użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 28 maja 2019, 11:16

Re: Jaki trening na mase?

Post autor: sama » 24 lip 2019, 10:17

Trening to jedno, a drugie to oczywiście dieta. Przede wszystkim należy nabrać mięśni, żeby mieć potem co rzeźbić, zgodzicie się chyba ze mną? Musicie więc poszukać specjalnej diety, albo stosować takie https://slim-express.pl/jak-szybko-schu ... zne-diety/ , ale dokładać białka. A jeśli chodzi o ćwiczenia, to YT pęka w szwach. Sprawdziłam.



sison
Posty: 8
Rejestracja: 15 lip 2019, 16:32

Re: Jaki trening na mase?

Post autor: sison » 29 lip 2019, 18:13

Ja powoli ale bardzo powoli staram się ćwiczyć w domu :) zamówiłam ławeczkę https://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet ... -1137.html kilka hantli i staram się wykonywać jakieś ćwiczenia. Wiem że jeszcze długa droga przede mną ale chciałabym nabrać troszkę więcej siły



macko009
Posty: 1
Rejestracja: 23 sie 2019, 14:45

Re: Jaki trening na mase?

Post autor: macko009 » 23 sie 2019, 14:51

A na przyrost masy, które z tych odżywek białkowych polecacie? https://activus-sport.pl/pl/c/Odzywki-bialkowe/68
Olimp jest najbardziej popularny, ale może inne są też dobre?



nocnykrolisalive
Zaawansowany użytkownik
Posty: 214
Rejestracja: 05 maja 2019, 11:50

Re: Jaki trening na mase?

Post autor: nocnykrolisalive » 01 wrz 2019, 11:04

Jeżeli chodzi o mnie, to trening staram się łączyć z odpowiednią suplementacją i odżywkami. Znajomy ostatnio polecił mi naprawdę bardzo dobrą stronę, na której można poczytać w temacie odżywek i suplementacji. Jeżeli ktoś z was jest zainteresowany, to polecam: https://www.ingrandire-il-pene.xyz bo moim zdaniem naprawdę warto sobie poczytać, na pewno dowiecie się wielu ciekawych rzeczy. Polecam.




Awatar użytkownika
emacejkovic
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2019, 19:49

Re: Jaki trening na mase?

Post autor: emacejkovic » 08 paź 2019, 19:55

Z doświadczenia mogę powiedzieć, że budowanie masy czy redukcja zależy głównie od diety i suplementów. Jeśli chodzi o trening, to najlepsze będą ćwiczenia z dużymi obciążeniami i małymi ilościami powtórzeń. Nie należy zapominać o rozciąganiu i dynamicznymi ćwiczeniami, ale głównie na masę działają duże obciążenia. Jednak ile byśmy nie cisnęli to masa sama się nie zbuduje. Konieczna będzie opracowana dieta, a ja wspomagam ją również suplementami. Kupuję tutaj: https://goodpower.eu/ Spory wybór różnych substancji. Znajdź sobie jakiegoś dietetyka, poproś o dietę i pomoc w doborze suplementów :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kulturystyka”